zondag 7 december 2014

Miami Dolphins and a bit of Christmas spirit

IMG_4041Today I woke up early. Before having breakfast, I Facetimed with Willy and Xandrine. After that, I went for breakfast in the hotel. Breakfast buffet, as much as you can eat with enough to choose from. I had some scrambled eggs and toast and some juice and coffee and finished off with a banana. After that it was time to pack my belongings and slowly head towards Sun Life Stadium for a NFL game between the Baltimore Ravens and the Miami Dolphins.



IMG_3997At Sun Life Stadium, where I thought I was early, were a lot of people already having their breakfast/lunch behind their own cars. Tailgating with their own bbq. Fun to watch. I walked around and took some photos before going to the stadium. Before entering the stadium I walked around and watched the entertainment around the stadium. There’s a lot to do for the fans before the game starts.


IMG_4086The game itself started off pretty good for the Miami Dolphins, but after a while the Baltimore Ravens were getting better and better and eventually won the game. Amazing to see. During the game I walked around during half time show to pick up some food from Everglades BBQ and something to drink. I had pulled pork nachos, which was very good prepared. Also amazing to see is how easy and quickly everybody can leave the stadium and the parking lot.


DSC_3333It did not take me very long to head onto the highway towards Melbourne, where I went to see the Space Coast Lightfest. This is located in a park, where they have set up a lot of christmas lights. Very nice to drive through with the car (and the lights off). About half way through there’s a cabin where you can get funnel cake and hot chocolate.


After that I drove to Titusville where I booked a Best Western for the night.


IMG_3990Vandaag werd ik vroeg wakker. Voordat ik aan het ontbijt zat heb ik nog ge-Facetimed met Willy en Xandrine. Daarna ben ik gaan ontbijten. Ontbijtbuffet, zoveel je kunt, met genoeg keuze. Ik heb wat geklutst ei genomen met toast, daarbij wat jus en koffie en een banaan toe. Daarna was het tijd om mijn spullen te pakken en langzaam aan richting het Sun Life stadion te gaan voor een NFL wedstrijd tussen de Balltimore Ravens en de Miami Dolphins.


IMG_4010Bij het Sun Life stadion, waar ik dacht vroeg te zijn, waren al een hoop mensen met hun ontbijt/lunch bezig. Tailgating noemen ze dat en ze nemen daarbij hun eigen bbq mee. Leuk om te zien. Ik heb een beetje rondgelopen en wat foto’s gemaakt voordat ik richting het stadion liep. Voordat ik het stadion binnenliep, ben ik nog rond het stadion gelopen en heb gekeken naar alle activiteiten rondom het stadion. Er is een hoop te doen voor de fans voordat de wedstrijd begint.


IMG_4089De wedstrijd zelf begon goed voor de Miami Dolphins, maar na een tijdje werden de Baltimore Ravens beter en beter en wonnen uiteindelijk de wedstrijd. Geweldig om te zien. Gedurende de wedstrijd, tijdens de half time, liep ik wat rond en heb wat te eten gehaald bij de Everglades BBQ en heb ook wat gedronken. Ik heb genoten van een grote portie pulled pork nachos. Ook is het geweldig om te zien hoe snel iedereen na de wedstrijd het stadion en de parkeerplaats kan verlaten. 



DSC_3361Het duurde dan ook niet erg lang voordat ik op de snelweg zat richting Melbourne, waar ik naar het Space Coast Lightfest ben geweest. Dit is in een park, waar ze een hoop kerstverlichting hebben opgezet. Erg leuk om doorheen te rijden (met de lichten uit). Ongeveer halverwege is er een hut, waar je funnel cake en warme chocolademelk kunt krijgen. 


Daarna ben ik doorgereden naar Titusville, waar ik een hotel geboekt heb voor de nacht.



Miami Dolphins and a bit of Christmas spirit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten