donderdag 28 november 2013

It"s getting cold out there

FL13-D13 017 StuffVandaag een rustige dag, een koude dag. De dag begint lekker, maar langzaam gedurende de dag daalt de temperatuur flink en dat allemaal dankzij een groot koufront. We starten rustig op vandaag. Xandrine gaat spelen in de speeltuin en daarna gaan we op pad. Aan het eind van de middag scheiden onze wegen. Ik ga naar de basketbal, de rest naar de Walmart.

FL13-D13 008 PlaygroundWe hebben een slow start vandaag. We ontbijten op z’n amerikaans zoals de meeste dagen. Eggs, bacon, toast met coffee of OJ. Na het ontbijt kijken we wat TV. Bijna alle zenders hebben het over de kou en over Thanksgiving en Black Friday, Cyber Monday en sales, sales en nog meer sales. Na wat tv gekeken te hebben, gaan Xandrine en Henk naar de speeltuin op de hoek. Als Xandrine uitgespeeld is, gaan we op pad, richting Christmas in Florida. Onderweg stoppen we nog even kort bij een benzinepomp en rijden dan verder. In Christmas rusten we wat en Xandrine speelt wat bij het Fort.
FL13-D13 012 Jeremiah Ice CreamDaarna gaan we weer richting Orlando. We gaan een ijsje eten bij Jeremiah Ice Cream in Waterford Lakes. Hier blijkt naast een Ice Cream winkel een heus winkelcentrum te zijn met talloze winkels. Na het ijsje in de kou, want de temperatuur is al flink gezakt en het waait flink, zoek ik een winkel op, om een trui te halen. Ik slaag bij The Sports Authority en heb een fleece trui voor $32 gekocht. Dit voelt al een stuk prettiger aan, dan het t-shirtje wat ik daarvoor aan had.
FL13-D13 019 Magic Dancer CoriHier scheiden ook onze wegen. Ik ga naar Orlando en de rest weer langzaam aan richting Clermont. Zij gaan nog even winkelen bij de Walmart, terwijl ik naar een basketbal wedstrijd ga tussen de Philadelphia 76-ers en de Orlando Magic.  Ik heb een mooie plek deze keer. Ik zit in Sectie 111, op rij A (de voorste rij) op stoel 3. De eerste helft heb ik niemand naast mij, behalve wat Magic Dancers die de hele wedstrijd dansen. De tweede helft zoeken twee jongens een plek naast mij, omdat hun eigen plek direct achter de basket zit en ze daar weinig zien.
FL13-D13 029 ColdDe wedstrijd is erg leuk om te volgen en het uitzicht is prima. De Orlando Magic winnen uiteindelijk van de Philadelphia 76-ers met 94-105. Ik loop nog even door de shop, maar koop er niets. Daarna loop ik naar buiten, waat het ondertussen goed koud geworden is. In een klein uurtje rij ik van Amway Center naar Clermont. Onderweg is het redelijk rustig op de weg. Hier en daar een ongelukje, maar geen files. Als ik bij het huis aankom, ligt Xandrine al in bed, maar is nog niet helemaal in slaap gevallen. Als ik even bij haar geweest ben, valt ze in slaap. We drinken nog wat en praten nog wat en dan is de dag al weer om.

Morgen (vandaag ondertussen) is het Thanksgiving. Geen idee nog wat we gaan doen dus het blijft een Surprise.





































































































It"s getting cold out there

Geen opmerkingen:

Een reactie posten